У світі, який стає все більш розділеним і поляризованим, потреба в любові ніколи не була такою явною. У Molo вірять, що любов – це єдине, що може об’єднати людей, подолати розбіжності та сприяти почуттю єдності.
Нова колекція Molo сезону Весна-Літо SS24 – демонстрація любові і оптимістичного ставлення до світу. Саме тому колекція отримала назву MO(RE) LO(VE). Більше любові, більше посмішок, більше краси і ще більше відповідальності, оскільки ДНК бренду – відповідально створений дизайнерський одяг з акцентом на екологічно чисті матеріали, сертифіковані GOTS, OCS та OEKO-TEX®.
Нова колекція вабить авторськими принтами та бездоганною якістю. Цього року бренд переосмислив свою тотемну тварину – коня, надивхнувшись вуличними художниками світу. Також Molo роблять акцент на смайликах, знаках миру та символіці Інь та Янь, що символізує рівність протилежностей, баланс і гармонію в житті.
Колекція одягу для дівчаток – відображення яскравого літнього настрою, вихідні у парку атракціонів, цукрова вата, морозиво на пірсі і багато-багато сонця.
Колекція для хлопчиків – це енергія вечірок, вуличних танців, друзів та музики.
А ще, як і минулого року, бренд не забуває і про космічні мотиви як нагадування, що, можливо, ми не такі вже й самотні у цьому всесвіті. І хто знає, можливо, ми зможемо співіснувати, незважаючи на наші розбіжності.
Нова колекція Molo – одяг для яскравого життя та жодних поступок у функціональності чи якості.