
ГАРАНТІЯ
Гарантійні терміни і обслуговування Товару (коляски, автомобільні крісла, стільчики для годування, манежі, крісла-качалки, ходунки, побутова техніка, електронні іграшки і т.д.), в разі, якщо вони заявлені виробником на такий Товар, становлять від 6 до 36 місяців з дати продажу і вказані в бланках гарантійного зобов'язання, оригінал якого Продавець передає Покупцеві в момент передачі відповідного Товару. Якщо Товар потребує спеціальну збірку, установку або підключення, гарантійний термін на нього починає обчислюватися з моменту їх здійснення.
У разі необхідності ми завжди готові надати гарантійне та післягарантійне обслуговування виробів в нашому офіційному сервісному центрі.
Крім того, якщо в такому обслуговуванні потребує коляска, то на час ремонту ви можете скористатися підмінним фондом колясок, який є у всіх наших фірмових магазинах.
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
Адреса: 03039, м. Київ, пр-т. Науки 4/2
Конт. тел: (067) 216-93-24
Графік работи: пн-пт: 09:00 - 18:00, сб-нд – вихідні.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЗВЕРНЕННЯ В УПОВНОВАЖЕНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР:
1) Для обслуговування Товару в рамках терміну дії гарантійних зобов'язань:
- оригінал гарантійного зобов'язання на Товар;
- оригінал документа, що підтверджує оплату Товару (товарний чек, оригінал рахунку або квитанції).
2) Для обслуговування Товару після закінчення терміну дії гарантійних зобов'язань:
- документи на Товар не потрібні.
Співробітник сервісного центру при прийомі або видачі Товару Покупцеві або Одержувачу має право вимагати документ, що засвідчує особу в інтересах Покупця і з метою уникнення передачі Товару неуповноваженій третій особі.
В рамках терміну дії гарантійних зобов'язань на Товар, Покупець здійснює будь-яке звернення з питань сервісного обслуговування або ремонту такого Товару виключно в уповноважений сервісний центр.
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ НА ТОВАР У ВИПАДКАХ:
- Недотримання правил експлуатації, зберігання або транспортування Товару, перерахованих в інструкції по експлуатації на такий Товар.
- Неправильної установки і підключення Товару.
- Ремонту Товару, здійсненого неуповноваженим сервісним центром.
- Пошкоджень Товару, викликаних діями непереборної сили, включаючи нестабільність мереж живлення, блискавки, пожежі тощо
- Відхилень від ГОСТів і норм мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж.
- Механічних, хімічних та інших зовнішніх впливів на Товар, включаючи проникнення сторонніх предметів, комах, домашніх тварин і продуктів їх життєдіяльності.
- Недотримання технічного обслуговування Товару, яке Покупець зобов'язаний проводити самостійно відповідно до інструкції по експлуатації такого Товару (ремонт, мастило або заміна запасних частин, що підлягають нормальному природному зносу).
- Якщо Товар використовувався для підприємницької діяльності (тобто комерційне, а не побутове використання).
- А також в інших випадках, перерахованих в оригіналі гарантійного зобов'язання на такий Товар.